ابزارهای مستند سازی

مدل‌های مستندسازی هم برای اعتبار و هم برای استفاده مداوم آن‌ها ضروری است. مستندات همچنین می توانند درک عمیقی از ساختار مدل ارائه دهند، به خصوص اگر به عنوان یک صفحه وب پیوندی ساختار یافته باشد که به کاربر امکان می دهد در هر جهتی مرور کند.

– SDM-Doc که در آزمایشگاه ملی Argonne توسعه یافته است، یک قالب متنی مدل Vensim را می گیرد و مستندات مبتنی بر HTML ایجاد می کند. این یک پروژه منبع باز است که در اینجا میزبانی می شود. دانلودها برای مایکروسافت ویندوز و همچنین یونیکس در دسترس هستند. هر کسی که مایل به ایجاد تغییرات است تشویق می شود با نویسندگان اصلی که به توسعه ابزار ادامه می دهند تماس بگیرد.

– تجزیه و تحلیل خودکار ارزش ویژه مدل‌های SD، شناسایی الگوهای رفتار غالب، پیوندها و حلقه‌ها تحلیل ارزش ویژه خودکار مدل‌های دینامیک سیستم از یک فایل تجزیه‌شده Powersim Constructor برای تولید تحلیل مدل استفاده می‌کند. مقاله را می توان در اینجا (در این وب سایت) یافت. این ابزار را می توان تحت مجوز BSD یافت. این توسط احمد عبدالطواب A.S. ابوگنیم، بها ای. علی عبدالعلیم، محمد ام. صالح، و پل آی دیویدسن توسعه یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up