ابزارهای مبتنی بر وب سیستم دینامیک

ابزارهای موجود در وب را می توان در رایانه، تلفن و سایر دستگاه های اینترنتی استفاده کرد.

Forio، از Forio Online Simulations، به شما این امکان را می دهد که رابط های مبتنی بر وب را برای مدل هایی که توسعه داده اید بسازید و همچنین کتابخانه ای از محیط های تعاملی را برای کاربران کنجکاو فراهم می کند. این نرم افزار میزبان وب است، با مجوز استفاده تجاری، اما تعدادی گزینه را برای انتشار کم هزینه و بدون هزینه و تکثیر مدل ها و نتایج مدل ارائه می دهد.

iMODELER، از iMODELER، به شما امکان می دهد مدل های مبتنی بر وب بسازید. این نرم افزار برای مقاصد آموزشی رایگان است. بر روی تمامی سیستم عامل ها از جمله گوشی های هوشمند و تبلت ها اجرا می شود.

Insight Maker، از Insight Maker، توسط Gene Bellinger.

SHEETLESS از sheetless.io یک ابزار پویا سیستم بر روی مرورگر است (همه آخرین مرورگرها به جز MS-Edge). بدون نیاز به نصب استفاده از آن آسان است، اسناد گسترده ای دارد و گزینه های به اشتراک گذاری مدل آسانی دارد. برای تدریس ایده آل است شیتلس برای اهداف آموزشی رایگان است.

SIMLIN اولین ویرایشگر و موتور مدل سازی System Dynamics در وب است. اهداف کاهش موانع ورود، گسترش دسترسی و فعال کردن گرده افشانی متقابل سیستم دینامیک است. Simlin هنوز کامل نشده است، اما امروزه برای ساخت مدل‌های جریان و انباشت، وارد کردن مدل‌ها از پلتفرم‌های دیگر و دانلود به‌عنوان XMILE در هر زمان قابل استفاده است.

STELLA ONLINE از سیستم های isee

BROADVIEW، باز کردن، بازی، کشف، تصمیم گیری و تعهد. BROADVIEW کمک می کند تا به سرعت یک نمای کلی از یک موقعیت پیچیده به دست آورید.

CLD Tool از OST، دانشگاه علوم کاربردی شرق سوئیس، یک برنامه وب منبع باز برای ایجاد نمودارهای علی-حقوی یا CLD بدون دردسر است. در آن تبلت، مداد، صفحه لمسی و حتی گوشی هوشمند آماده است و از هر تلاشی برای تفکر در سیستم ها پشتیبانی می کند. مناسب برای تعدیل، بحث، سخنرانی و کلاس درس.

Kumu ابزاری است که سازماندهی داده‌های پیچیده را در نقشه‌های ارتباطی که دیدن آن زیبا و استفاده از آن لذت بخش است را آسان می‌کند. پلتفرم Kumu امکان نقشه برداری سهامداران، نقشه برداری سیستم ها، نقشه برداری شبکه های اجتماعی، نقشه برداری دارایی های جامعه و نقشه برداری مفهومی را فراهم می کند.

sdCloud به شما امکان می دهد مدل ها را در فضای ابری بدون هیچ گونه تنظیمات محلی محاسبه کنید، مدل ها را برای بازخورد به اشتراک بگذارید و یافته ها را به اشتراک بگذارید. این یک سرویس ابری رایگان و باز برای کار با مدل های System Dynamics ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up