هدف: هدف از این مدل بازسازی یک بازار مبتنی بر فروشگاهها است که در شکل 6-3 آمده است.
مشخصات مدل: فصل 6 – مدل مغازهها
هدف: هدف از این مدل بازسازی یک بازار مبتنی بر فروشگاهها است که در شکل 6-3 آمده است.
موجودیتها: دو نوع عامل وجود دارد: مصرف کنندگان و فروشگاهها.
فرآیندهای تصادفی:
- مصرف کنندگان به طور تصادفی در سراسر جهان قرار گرفته و یک WTP به آنها اختصاص یافته است.
- فروشگاهها نیز به طور تصادفی در سراسر جهان تخصیص داده شدهاند. برای همه سناریوها به غیر از «کامل»، هزینهها و نرخهای افزایشی با استفاده از توزیع نرمال با میانگین داده شده و انحراف معیاری برابر با 10% از میانگین، به طور تصادفی اختصاص داده میشوند.
مقدار دهی اولیه: سناریو، محدوده جستجو و تعداد دورهای معاملاتی را انتخاب کنید.
خروجی: قیمت، تعداد، اندازه صنعت و تعداد تجمعی فروشگاههای جدید در دورهای 4، 8، 20، 28 و 40 ثبت میشوند (به عنوان مثال در پایان سالهای 1، 2، 5، 7 و 10). برای اولین اجرا، نتایج برای تمام دور ها رسم شده است. تمام نتایج، از جمله نقشهها، به یک فایل CSV ارسال میشود.
برای مشاهده و دسترسی به برنامه اجرایی، روی لینک زیر کلیک کنید: